hedvigborg

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Hedvig Borg - 17 augusti 2014 20:36

Dagen har varit ganska Nice förutom att det har regnat hela dagen... bra slut på sommarlovet, or nah!
Har varit och firat Emmis idag och några andra kompisar var också med . Det var trevligt:) Vi fikade lite och så sen hoppade vi studsmatta i regnet, blött blev det:P Men nu är jag hemma iaf och chillar lite.
Min syrra red Prisma idag eftersom jag var hos Emma.
Imorgon börjar somsagt skolan:( Det ska bli kul att träffa alla vänner igen men det kommer bli tufft:/ Jag ska ju börja 8:an och många säger att fet är det värsta skolåret... Skår vad om att vi redan imorgon kommer få massa läxor. Vi hörs imorgon, Kram!

Presentation


Hej!Jag är en 14 årig tjej som älskar att rida och hålla på med hästar. Jag gillar även att fota på tävlingar och så. Jag har en C-ponny som heter Prisma och här på bloggen så får ni följa oss genom vardagen;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Andra bloggar!

Om Prisma!

Namn: Köhls Prisma

Ras: Welshponny

Född: 2006

Kön: Sto

Färg: Brun/rödskimmel

 

 

Här finns jag

Instagram-hedvigborgs

Facebook-Hedvig Borg

KiK-hedvigborg

Snapchat-hedvighope

  


Ovido - Quiz & Flashcards