hedvigborg

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Hedvig Borg - 15 augusti 2014 21:45

Hej på er! Är hemma hos Natalie då vi ska sova över:) ska kolla på någon film nu och äte lite snacks, har väl inte så mycket mer att säga men vi Hörs   Ha en bra kväll!

Av Hedvig Borg - 15 augusti 2014 17:59

Hej på er! Sitter just nu och kollar på TV och tråkar. Snart kommer nog mamma hem och då ska hon börja med maten, Tacos blir det:D Mumsiigt!

Imorgon har jag väl inga planer, ska ju rida men sen vet jag inte mer! Hörs sen/Gree (Hedvig)

Av Hedvig Borg - 15 augusti 2014 14:35

Hej och Välkommen till min blogg   Jag heter Hedvig och är 14 år! Jag gillar att rida som ni kanske ser på headern och så gillar jag att fota också! Jag brukar åka på hopptävlingar och ta kort på olika ekipage, Det är superkul verkligen:D


Jag har också en C-ponny som heter Köhls Prisma, hon är ett sto på 8 år. Vi tävlar lite i hoppning och har tävlat i dressyr men det har vi lagt på hyllan nu. Jag ska bara ha kvar henne i ca 2 månader för jag börjar bli lite stor på henne och så vill jag ha en D-ponny som är mer utbildad inom hoppingen:)


Aja men nu är jag hemma hos min kompis Natalie och nu ska vi ut till hennes pony. Idag skrittar min kompis Oskar ut på Prisma för jag har skadat tån    Smart, smart...

Vi hörs senare

Kraam!!

   

En bild på mig och prisma från en P&J   


Presentation


Hej!Jag är en 14 årig tjej som älskar att rida och hålla på med hästar. Jag gillar även att fota på tävlingar och så. Jag har en C-ponny som heter Prisma och här på bloggen så får ni följa oss genom vardagen;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Andra bloggar!

Om Prisma!

Namn: Köhls Prisma

Ras: Welshponny

Född: 2006

Kön: Sto

Färg: Brun/rödskimmel

 

 

Här finns jag

Instagram-hedvigborgs

Facebook-Hedvig Borg

KiK-hedvigborg

Snapchat-hedvighope

  


Ovido - Quiz & Flashcards