hedvigborg

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Hedvig Borg - 16 augusti 2014 20:22

Hej på er! Sitter just bu i soffan hemma hos Tove och kollar på film.

Idag så red jag på Stubbåkern med Sandra. Det blev mycket galopp men Prisma var skitstark och pigg så det gick knappt att rida henne. Men det var ju för att red på en jättestor stubbåker och så ville hon busa lite också. Men det var roligt iallafall:)

Nu är min pappa påväg hem från Falkenberg och han har varit på Ullared också och då har han köpt lite ridkläder. Typ ridstrumpor och Kanske nåt mer;)
Dagens ridoutfit-

Ryttare
Hjälm-Lamicell
Tröja-Hollister
Byxor-Animo
Skor och chaps-Hööks

Häst
Schabrak-HV Polo
Benskydd-Jacson

Vi hörs!

Av Hedvig Borg - 16 augusti 2014 16:00

Var på Marieberg i dag med Oskar! Vi åt mat,fikade och köpte presenter till Emma, Nu ska jag till Stallet och rida och sen vidare till min kompis Tove för jag och min syrra ska vara där ikväll! Vi hörs senare :)

Av Hedvig Borg - 16 augusti 2014 10:08

Presentation


Hej!Jag är en 14 årig tjej som älskar att rida och hålla på med hästar. Jag gillar även att fota på tävlingar och så. Jag har en C-ponny som heter Prisma och här på bloggen så får ni följa oss genom vardagen;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Andra bloggar!

Om Prisma!

Namn: Köhls Prisma

Ras: Welshponny

Född: 2006

Kön: Sto

Färg: Brun/rödskimmel

 

 

Här finns jag

Instagram-hedvigborgs

Facebook-Hedvig Borg

KiK-hedvigborg

Snapchat-hedvighope

  


Ovido - Quiz & Flashcards